Product beschadigd? Balen! Niet tevreden? Dat vinden we jammer…

Maar geen zorgen, we doen er alles aan om je alsnog een tevreden gevoel te bezorgen. Is je product beschadigd? Dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vervangend product jouw kant op komt. Ben je niet tevreden, dan kun je het product gewoon aan ons retourneren. Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug. De verzendkosten zijn in dit geval voor eigen rekening.

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.

1. Aanmelden

Stuur een mail naar info@huiswerkhulpjes.nl en laat ons weten dat je zending retour stuurt. Geef in deze mail duidelijk aan wat de reden is van je retour.

2. Verpakking

Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
Doe de meegeleverde brief in de doos, zodat we weten om welke zending het precies gaat.

3. Verzending

Lever het pakket in bij een postkantoor in de buurt.
Bewaar het verzendbewijs goed.

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.Is het product wel goed, maar heb je spijt van je bestelling, dan brengen we de verzendkosten in mindering op het bedrag dat wordt teruggestort.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Vragen of opmerkingen over ons retourbeleid